tisdag 28 augusti 2012

Höst..?

Fy. Nu är verkligen hösten här. Kallt som bara den är de. Nu skiner solen, men man ska inte luras av den! Brukar det vara så här kallt i augusti? Augusti är ju en semestermånad liksom. Har ingen bra höstjacka. Köpte en ny förra året då min gamla var lite för sliten för ännu en säsong. Trist nog gick den nya sönder på en gång. Så det var att kasta pengarna i sjön.. Beställde en jacka från HM i förrgår, så hoppas på att den är bra. Zara har tagit in en jacka i år som jag var på jakt efter förra året. Hittade inte min storlek, den gick åt ganska fort.. däremot så hittade både Bea och Mimmi sina storlekar :P 

Nu på morgonen har jag varit på spinning med Jossan. Imorgon blir det skivstång. Då kommer Mimmi med oxå. Kommer få sån jävla träningsvärk i armarna efter morgondagen, så blir det alltid. Eventuellt blir det även träning på torsdag. Tre ggr är ju bra. Tyvärr missade jag matchen igår, slutade sent. Annars hade de ju blivit rekord på hela fyra ggr. Najs. Men just nu är det bara en gång, får ju se om jag kommer iväg imorgon och på torsdag.. Måste!

Istället för fotboll igår så blev det middag på BankOmat med Bea. Sen en liten promenix till och från tågstationen. Var solokvist igår, så tänkte mata massa avsnitt av Vampire Diaries. Men jag var så trött, så kände att jag troligen skulle somna redan halvvägs in i första avsnittet, så gick å la mig istället. Då var klockan typ 10, väldigt tidigt.. men skulle ju upp sex idag, så det var väl smartast egentligen. 

Dax att göra sig redo för lite jobb då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar