söndag 5 augusti 2012

God morgon

Hej världen. Här sitter jag lagom seg och med ett myrbett på rumpan som kliar. Igår morse blev jag väckt vid kvart i åtta (....) av Mimmi som tyckte det var dax att gå upp så vi kunde åka till stranden med mamma. Sagt och gjort. Väl där så gick solen i moln typ var femte minut och eftersom det blåste lite så var det tyvärr inte så skönt. Strax innan vi skulle gå blev jag biten av en myra, mindre kul, de sved och kliade ganska bra.

Aftonen spenderade jag först själv hemma med min gyros från grillen. Jag hade tänkt stanna där och kika igenom alla vampire diaries som jag missat, men så blev det icke. Bea och Jessica satt på en restaurang bara ett kvarter från mig, så jag traskade dit, och sen hamnade vi på söder för att möta upp Sussie. Sen kom även Joakim och hans entourage. Vi blev kvar till tre, och då var de dax för fyllekäk. Inte min grej igår kände jag. Äckligt.

Nu sitter jag iaf här i soffan och svettas av tet jag dricker och solen som skiner in genom fönstret. Idag skulle man ligga på stranden helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar