söndag 26 augusti 2012

Godisdag

Jag har bestämt mig för noll tolerans med godis på vardagarna, gärna bara äta godis och dricka cola en gång i veckan. Men det är ganska svårt. I alla fall med colan.. om jag äter middag ute vill jag ju inte ha vatten.. då måste jag dricka cola, för jag dricker ju heller inte bubbelvatten. Godiset är enklare. Igår skulle jag ha godisdag. Den började redan vid ett i lördags morse. Kvällen däremot bjöd inte på nå godis, då vi var bortbjudna på 70 års fest, så jag ville ha dagen förflyttad till idag, söndag, eftersom jag bara fick en liten godisbit ett på morgonen.. så nu ikväll köpte vi lite (massa) godis när vi såg Avengers med Kalle och Markus. Så nu har jag tryck en hel del godis kan jag lova.. om fyra minuter är det ju ny vecka, och då måste jag vänta enda till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar