måndag 27 augusti 2012

.

Kan ju ifs skriva lite om helgen när jag ändå sitter här..

Efter jobbet i fredags så kikade jag runt lite på stan efter ett par svarta byxor.. Jag hittar inga alls! Vill inte köpa dr denims som jag egentligen tycker väldigt mycket om, men deras kvalitet är ju bara så jävla dålig. Hittar inga som är lagom höga och mjuka.. Hårda och låga är de som finns.
Senare på kvällen var det middag på Fridays, ett litet firande av Linnea som fyllde år och även skulle lämna Sthlm (Idag). Sen gick vi lite hit och lite dit. Jag gick hem när dom gick vidare till ett dansställe, dansar inte ens onykter..

Lördagen spenderades även den en stund på stan, för att sedan fira Joakims mormor på hennes 70års dag. De va trevligt. Idag så har jag gått på stan åter igen, tillsammans med Bea. Spöregnet gjorde de dock mindre trevligt.
De roligaste var när vi skulle äta på Soft.. Vi beställde varsin Cola (oups), jag tittar ner och ser ett roligt mönster i min isbit. Har du oxå en sån, frågar jag Bea, som inte fattar vad jag menar.
Hmmm, tänker jag.. pillar på den och ser att det är en skruvkork.. Wtf! Ursäkta, men det ligger en kork i min Cola.. Fick ingen ursäkt, men en ny Cola iaf. Tror jag, eller så pillade han bara upp korken.. Hoppas den var ny. Inget avdrag på notan heller. På Fridays fick två av oss vänta jättelänge på maten, men då var servitrisen så trevlig, så det gjorde inte så mycket, och dom erbjöd gratis dessert. På Soft däremot var det riktigt risigt. Blev typ bortkörda från bordet. Okej om restaurangen var full, men den var nästan tom..

Nu ska jag sova. Jobbar bara måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Ledig två, och sen är det Grekland. Ska kanske kolla om det finns tider på torsdag och fredag..
Har kollat upp massa pass på gymmet oxå, får se om det blir ngt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar