måndag 6 augusti 2012

Dålig dag

Denna måndag har varit en dålig dag på flera sätt;
  • Första dagen på jobbet efter semestern
  • Huvudvärk redan vid uppstigning
  • Åt en ganska dålig kyckling till lunch
  • Huvudvärk blev till migrän
  • Fick ställa in min middag med Julia och Bea pga av migrän
  • Spöregn när jag gick
  • Första dagen på jobbet efter semester
Första och sista punkterna kan vara de värsta. Jag tycker om att vara ledig.. Men migrän är fan inte kul alltså. Köpte iaf ganska bra tabletter på Apoteket så de börjar bli bättre.

Nästa huvudvärk blir väl när Joakim kommer hem. Han har spenderat kvällen på Ikea. Han har handlat en hel del saker tydligen, utan att jag vet vad det är. Men jag tror han tänkt efter både en och två gånger innan han köpt ngt. Hoppas jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar