onsdag 11 april 2012

Slut som artist

Alltså den här dagen.. Jag har varit så himla trött. Dagen började bra med en liten promenad till gymmet där jag mötte upp Therese och gick på ett corepass. Sen vet jag inte vad som hände. Gick till Coop för att hämta ett paket, kommer fram och inser att det är fel Coop. Den jag ska till ligger typ en promenad på minst 20 minuter bort. Suck. Jag var på tok för kissnödig för att gå dit så jag gick hem ist och tänkte gå dit senare idag. Men så orkade jag inte de. Och det var väl ungefär då tröttheten slog till ordentligt. Så sen klockan två idag har jag bara legat på soffan och gäspat. Riktigt segt. Orkar knappt röra mig. Sen så har jag träningsvärk från träningen igår oxå, vilket gör allt ännu tyngre.

Har försökt börja packa lite smått. Vi flyttar om 1,5 vecka. Jag trodde det var typ 3,4 veckor kvar, men de va ju fel. Nu vore det ju toppen om man samtidigt kunde rensa bort sånt man inte använder eller behöver, men jag har så himla svårt att slänga. Packade ner 6 koftor jag inte använt på mer än ett år, kanske två, men ist för att slänga eller ge till mamma så tänker jag att jag säkert visst kommer ha användning för dem. Vilket inte är sant. Kommer inte röra dessa koftor igen, någonsin, troligen.

2 kommentarer:

  1. här har man missat grejer!!! ska ni flytta? :D har ni bytt lägenheten? vart tar ni vägen? hur stor e nya? vad kul!!

    SvaraRadera
  2. Nämen! Vad fort tiden går!

    SvaraRadera