lördag 7 april 2012

Glad påsk

Påskafton idag. Just nu är det hockey på tv. Viktig match. Jättekul. Inte alls. Idag så har jag inte gjort så mycket. Handlat lite påskgodis till Joakims mamma och hennes man som vi ska på middag hos snart. Solen sken och det var ju jätteskönt. Men nu verkar den vara borta. Nä, där kom den tillbaka!

Igår så "firade" jag och Joakim våran 9års dag. Vi åt på Grill, som har serverar kobekött, världens dyraste kött tydligen. Korna ska tydligen leva lyxliv innan slakt, för att dom inte ska bli stressade. Äter bara speciell mat och får lyssna på klassisk musik. Haha. Knas. Men köttet var iaf sjukt mört. De va inget som helst tuggmotstånd. De va kul att prova, men jag skulle nog inte köpa de igen, pga priset. Själva restaurangen Grill hade en väldigt spännande inredning. Det var inte alls som jag hade tänkt mig. Mysigt hur som helst.
Efter maten skulle vi gå på bio, men vi hade inte bokat och det var tydligen fler än vi som ville sitta i en biostol igår. Istället gick vi hem och tittade på filmen 300. Våldsam och blodig. Och bra tycker jag.

I torsdags var jag hemma hos Linnea och drack lite drinkar och shots. Vi körde lite lekar och hade de trevligt. Sen skulle resterande sällskap ut på krogen, men jag valde att åka hem till mamma och pappa och mysa lite med kissen. Mys.

Idag färgade jag håret oxå! Dock så syns det inte, men det var väl lite det jag trodde. Jag tycker de borde ha blivit lite skillnad, men icke. En dag kanske jag vågar färga håret med en färg som verkligen syns, men inte idag.

1 kommentar: