söndag 1 april 2012

God morgon söndag!

Oookej. Vad ska man säga nu då. Vaknade för en halvtimme sen typ, skönt att sova ut lite eftersom jag varit så trött senaste dagarna. Igår somnade jag på soffan med ipaden i handen, i typ en timme. Vaknade och var så hungrig. Mat!!! Vi gick och handlade tacos, men de va ingen bra tacokväll. Var inte alls sugen på de egentligen. Sen blev de ostbågar! Hade haft en påse i skåpet som legat öppen, som jag suktat efter flera veckor nästan. Och nu skulle jag äntligen få äta dom. Besvikelsen var stor då dom antagigen legat lite för länge. Fem dagarna hade varit bra, inte fem veckor. Men dom gick att äta ändå.
Till Ostbågarna såg vi på Svensson Svensson filmen som lp för inte så längesen. Den var så dålig. Lite rolig, men så töntig. Orkar inte med såna filmer alltså. Så vi stängde av innan den var slut.

Idag ska jag och joakim gå en stund på stan, sen ska jag äta middag med bea. Men först av allt måste vi städa här hemma. Det är så stökigt. Skulle ngn komma hit nu skulle jag skämmas ihjäl. Riktigt illa är de. Och tvättkorgen svämmar över. Önskar vi hade egen tvättmaskin... Well well. Får väl börja plocka lite här i vardagsrummet medan joakim sover vidare ett tag. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar