tisdag 3 april 2012

!

Toodels. Sitter och kollar på ett program som heter Älskling, du har blivit en tjockis. Hehe. Roligt. Hon som de handlade om hade gått ner nästan tio kilo på sju veckor. De är ju bra. Jag vill oxå träna bort några kilon, men jag är på tok för lat för de, dessutom en alldeles för stor mat och godis älskare. Can´t do it

Jag och en väl kom överrens om att vi skulle träna löpning på vardera håll och sen springa vårruset. För henne verkar det gå bra, mindre bra för mig. Det är över en månad sen vi bestämde detta, och jag har inte kört en enda gång. Illa!
Ska försöka komma igång lite nästa vecka iaf.
Nu ska jag ner i tvättstugan och boka tid. Vi har inte tvättat på jag vet inte hur länge. Berget växer iaf, och jag får använda underkläder jag sparat för nödsituationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar