tisdag 3 april 2012

Eeelllu!

Som jag trodde så var gastroskopin inte en trevligt upplevelse. Det var helt klart det värsta jag gjort i hela mitt liv. Jag hoppas jag aldrig någonsin ska behöva göra de igen. Det var hemskt.. usch. Bara att tänka på de ger mig rysningar, typ så illa. Efteråt hade jag ont i magen och halsen hela dagen. De var synd att jag jobbade efter, annars hade jag gått hem, lagt mig på soffan och tyckt synd om mig själv.

Denna dag bjuder på jobb till halv åtta, annars inget annat. Den här veckan är en dålig träningsvecka. Annars brukar jag och Linnea simma på måndagen, och sen har vi fotbollsträning på tisdagar. Men kan inte göra ngt av detta pga av att jag jobbar sent. Jag skulle hela klart kunna gå och träna på gymmet innan jag börjar, men jag är så dålig på att gå själv. Ska försöka komma iväg imorgon bitti på skivstångspass innan jobbet. Jag hoppas jag kan få med mig ngn, då finns det ingen återvändo, men jag vet att jag inte kommer få de. Får väl försöka iaf. Nu ska jag äta frukost, får inte fastna framför datorn för länge, vilket jag gör varje morgon! Inte bra. Då får jag bara stressa på slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar