söndag 10 juni 2012

Söndag

Idag har jag haft lite av en otursdag tror jag. Men bara lite. De började med att jag fick lite för lite sömn av olika anledningar, sen på jobbet fick jag papercut på mitt såriga nagelband. Svarade i telefonen när en kund ringde och fick en utställning för att ngn på H&M på Lidingö glömt ta bort larmet på hennes dotters klänning som hon skulle ha på kalas idag.. Och? ÄR DET MITT FEL?! Nej. Men jag hoppas hon mådde lite bättre efter att ha skrikit på mig, så inte bådas förmiddag blev helt förpestade. Fast hennes var ju redan det.. hon fick med mig i fallet iaf, det borde ju känts ganska bra ändå. Senare slog jag i armbågen på en vass grej så de blev hål i huden, sveda och vätskefors. Snyft. Matlådan smakade illa.. kläderna sitter fult.. kaos i butiken. Och nu har jag svullat ostbågar. De måste vara de värsta på hela dagen. Mycket dumt gjort.

Men som ljuset i tunneln är det nu Vad blir det för mat? på tv. Och det är ju bara uuuunderbart.

1 kommentar: