tisdag 5 juni 2012

God morgon tisdag.

Seg morgon. Orkade inte gå upp ur sängen imorse, var så trött. Är så trött. Vill inte jobba idag, bara ligga hemma i soffan. Buhu. 

Igår spelade vi vår näst sista match. Vi förlorade igen! Helt otroligt. Vi borde vunnit. Vi var så mycket bättre! Arg man blir. Vi skulle vara obesegrade serien ut, men så bidde de inte. 

Idag jobbar jag till sena kvällen. Men imorgon blir det en kortare dag tack vare nationaldagen, annars hade det blivit sent imorgon oxå, liksom igår. Sen är jag ledig torsdag och fredag. Yey. Torsdag blir det studentfirande för kusin Elin. Har ännu inte köpt ngn present.. Kanske hinner det imorgon eftersom jag slutar en timme tidigare än butikerna stänger. 

Ne, nu måste jag verkligen ta och äta min frukost, snart iväg till jobbet ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar