fredag 29 juni 2012

Hallihallå

God morgon där ute (?).
Idag var jag upp med tuppen på min lediga dag. 
För idag är ingen vanlig dag, för de är tvättstugedag. Hurra hurra hurra. 
Eller inte. Vi tvättar så sällan att det blir hur mycket tvätt som helst när det är dax. Mindre kul. Mindre kul är det även att tvättiderna är kortare här än på Öfre, och att det bara är två maskiner ist för en. Inte bra för en med stor tvättkorg. Borde inte ha så mycket kläder, då skulle vi vara tvungna att tvätta oftare.

Idag så ska jag förhoppningsvis komma iväg till en frisör. Christin ska oxå klippa sig, så vi ska försöka komma iväg tillsammans.
Igår var vi tillsammans med Carro på bio och såg Rock of ages. Visste inte alls var det var för film, men jag hade inte förväntat mig att det var en rockmusikal film, eller hur man ska beskriva den. Jag gillar ju såna filmer, och även fast jag inte är så mycket för rock så var det väldigt svårt att inte tralla med. Jag tyckte filmen var himla bra iaf. Vi hann även med lite shopping innan. Köpte en leopardmönstrad blus från H&M. Jag vet inte riktigt om det är min stil, får prova och se hur det känns. Tycker den är snygg iaf, tror jag!

I tisdags var jag även då på bio, men med Joakim och Kalle. Innan så åt vi plankstek.. Den var såå god! Vattnas typ i munnen när jag tänker på den.. mmmmmm! Då såg vi Prometheus. Oxå den en bra film. Trodde den skulle vara lite mer.. läskig. Jag som är så feg när det gäller film (och mycket annat) tyckte inte alls den var så farlig.

Nu börjar magen skrika efter frukost. Bäst att lyda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar