torsdag 14 juni 2012

I ottan

Idag så ringde klockan tidigare en vanligt, nämligen halv sex. Ska träna nu på morgonen med Jossan, jag hoppas hon kommer..! Vi ska köra spinning. Det var typ två månader sen jag var på Friskis. Sen jag började med fotbollen så har jag inte varit där alls. Har inte varit sugen alls heller. Det är roligare att spela fotboll, fast de händer ju bara en gång i veckan, två om jag har tur. 

Igår var jag ledig. Min enda plan var att städa ur min garderob och klippa mig. Inget av de blev gjort. Istället var jag på stan typ hela dagen. Ja, faktiskt hela dagen. En liten visit till SÖS, men annars så. Kikade runt bland reorna, hittade inte så mycket.. Köpte en tröja från Gant som inte ens var särskilt billig. Jag är uppenbart dålig på reashopping. 

Sitter och äter min första frukost för dagen, ska snart gå. Känns som om maten kommer sitta väldigt högt upp i halsen under spinningen. Inte bra.
Nu är det dax att göra sig klar för att kila.

God morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar