onsdag 2 maj 2012

Suck

Vilken värdelös dag..! Jag hatar att vara ledig på vardagar när ingen annan är ledig. De har varit superfint väder idag, vilket såklart har varit trevligt. Men när man inte har ngn att dela de fina vädret med så är de inte så trevligt längre. Jag har gått en liten promenad och sen gick jag in mot stan i hopp om att ngn av alla jag messat om lunch eller fika ute skulle nappa. Men fick inget svar från ngn. Yey. Poppis man är. Så jag vände mina ensamma steg hem igen, satte mig på "uteserveringen" på grillen utanför porten och åt en sen lunch.
Egentligen hade jag tänkt ta mig en promenad till Haninge imorse. Men eftersom jag vet att mina kära pojkvän hade mördat mig om jag inte fixat till ngt här hemma så fick jag skjuta på den. I detta nu hade jag legat på en av mamma och pappas solstolar och kliat Sara på magen. Buhu. Vi som skulle haft de så mysigt. Ist har de bara varit astrist. Men kartonger har iaf packats upp.. 

Om några timmar ska jag träffa McMim och gå på gratisbio. Yey. Vi ska se Älska mig igen. 

Nu måste jag lägga mig raklång och försöka smälta alla dessa pommes jag tryckt i mig
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar