söndag 13 maj 2012

God morgon

Jag borde helt klart sova just, men jag vaknade redan åtta i morse.. Jag känner mig inte direkt trött, men inte heller pigg. Somnade vid tre i natt, därför tycker jag nog att jag borde sovit iaf till klockan tio. Jag och Joakim började kvällen i Nacka med födelsedagsmiddag, grillat och gott. Senare mötte vi upp Sussi och Jakob för att traska till Gården för lite dricka. Dom stängde ganska så tidigt, så vi vandrade vidare till Grill för att sedan avsluta kvällen i våran soffa framför ngt naturprogram. Haha. Bra att man bor nära varandra så man kan träffas snabbt och enkelt. 
Solen skiner utanför fönstret och jag vill mer än gärna gå ut, men inte själv.. Joakim sover fortfarande och kommer säkerligen göra det i några timmar till. Kanske skulle väcka honom.. Ja, jag tror det. Man kan ju inte sitta inne när solen strålar en söndag! Kunde inte solen vara framme igår när jag var ute i Haninge och hade chans till att sitta ute på altanen liksom. Nej. Då skulle de regna, blåsa, regna lite till och vara kallt. Jaja. Jag tror jag ska hoppa lite i sängen och hoppas att Joakim inte blir allt för sur på mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar