måndag 14 maj 2012

Snorig måndag

Gårdagen spenderade jag ute hela dagen, vilket av någon anledning resulterade i en väldig förkylning idag. Jag kanske är allergisk. Jag är iaf hemma från jobbet idag, och även imorgon. Jag mår inge vidare alltså.

Hur som helst.. Igår så kom hit och vi gick en promenad på typ 1,5 timme. Sen satt vi i Vasaparken och tittade på folk. Kvällen avslutades med grillning hemma hos Mimmi och Robin. Och idag vaknade jag alltså med huvudvärk och täppt näsa.
Ikväll har mitt korpenlag våran tredje match. Och just idag har vi vääldigt svårt med folk. Jag tror dom skrapat ihop typ sju, kanske åtta. Vi kör ju sjumanna. Tur att man inte behöver spela :P Jag har iaf fått min kusin att hoppa in, så ett litet strå har jag iaf dragit till stacken. Hoppas dom klarar sig bra.

Har underhållit mig med att titta på serien Högklackat på SVT play. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Den är helt okej antar jag, men lite överdriven och fjantig.. men helt okej.

Nu måste jag bädda sängen innan Joakim kommer hem från jobbet..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar