tisdag 15 maj 2012

Snark

Tråkigt att ligga hemma sjuk.. Jag är iaf lite bättre idag än jag var igår. Frågan är om man ska vara hemma imorgon oxå. Det kanske är bäst, så man har en chans att bli helt frisk. Att stå i kassan med snor och hosta är igen höjdare, så det kanske blir så då. Risken finns ju att man växer fast i soffan dock. Har inte direkt orken att städa och fixa här hemma heller. 

I morse kom en kille och satte upp persienner på insidan av våra fönster i sovrummet och vardagsrummet. Innan hade vi flyttkartonger staplade på varandra i sovrummet. Mycket vackert. 
Han kom klockan åtta, då jag låg och sov. Han skulle komma nio.. så de va ett härligt uppvaknande. Skönt att de äntligen är gjort iaf. 

Ja. Åter till Efter tio då. 

2 kommentarer:

  1. Hallå där!

    Länge sedan jag skrev här (men du ska veta jag läser den ialf)

    Jag är oxå förkyld och lite snuvig men är på jobbet ändå...men men.

    När år man hälsa på dig i nya lyan? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Julia! Trevligt att ngn skriver ngn gång ;)
      Hehe, bra där. Jag känner inte att orken finns för att jobba, plus att allt känns himla tungt :P
      Vi får hitta en dag som passar! När ska du skaffa dig en blogg dååå? ;) Kram

      Radera