tisdag 20 mars 2012

Tony tiger!

Sitter och äter lite frostis och fil. De är så gott, speciellt när frostisen blivit lite geggig av filen. Däremot så luktar de väldigt äckligt. 

Ikväll var det tänkt att jag skulle spela fotboll. Jag har nämligen börjat med Korpenfotboll. Eller jag har inte varit på ngn träning än, men jag har införskaffat mig sakerna jag behöver för att spela. En fotboll, benskydd, strumpor och skor! Så jag hoppas att jag kommer igång med det här nu, att det inte rinner ut i sanden. Hur som haver, så blir det ingen träning ikväll för jag har fått besök av mr Huvudvärk. Love him. Not. Så inget spel ikväll alltså. Jättetrist. Men men. Så får de bli!

Imorgon är jag ledig, men vet inte vad jag ska göra riktigt. Jag hoppas vi slipper mer snö iaf, så kanske man kan vara ute lite.

Nu är det Halv åtta hos mig! Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar