tisdag 27 mars 2012

Hej världen!

Eller de blir väl snarare hej på mig själv!
Det är så jäkla skönt att sluta klockan fyra alltså. Jag är så glad att mitt schema har så många tre och fyra dagar. Yey. Idag är de himla fint väder oxå. Jag hoppas de håller i sig tills ikväll när de är dax för fotboll. Min första fotbollsträning på tio, elva år. Ska bli spännande. Just nu känner jag mig andfådd bara att tänka att jag ska springa runt på en fotbollsplan. Hua. Kommer väl vara mer död än levande efter de här. Men det ska bli kul!

Nu ska jag laga lite middag. Fiskpinnar och makaroner. Vissa tycker det är en konstig blandning, men jag tycker det är bästa! Tyvärr tryckte jag i mig en glass på vägen hem, så jag är inte så hungrig. Men träningen börjar klockan sju, å måste ju äta innan dess, helst inte för tätt inpå. Håll delux liksom. Så nu borde vara bra, tom lite sent! Bättre sent än aldrig!

2 kommentarer:

  1. Hallå! :) Hur gick träningen?! kramar Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hellå :)
      jodå, det gick bra. Jag är tyvärr ingen zlatan, men övning ger färdighet!Kram

      Radera