onsdag 21 mars 2012

Onsdag!

Elllu!

Denna trevliga, soliga dag har jag varit ledig! Mycket trevligt. Har gått en sväng på stan för att handla min kära kusins födelsedagspresent, hittat lite till mig själv och ätit lunch med Linnea. Nu sitter jag här i soffan och tar en paus från dammsugaren och dammvippan. Har försökt fixa lite på balkongen. Den har varit väldigt smutsig under vintern. Fönsterkarmarna har typ varit svarta, men nu är de vitt igen! Hade sol typ fem minuter på balkongen. Lite snålt tycker jag. Men bättre än inget alls antar jag. Nu står dörren öppen och frisk härlig luft kommer in! Plus allt oljud från trafiken såklart. Men men. Nästa lägenhet har ingen balkong, så man får väl njuta lite av den iaf.

Igår blev det tyvärr ingen träning, migränen tyckte att det var dax för ett besök. Sov redan vid halv åtta, vaknade efter tolv timmars sömn. Pigg och glad. Fortsatte läsa ut Keplers Eldvittnet. En väääldigt bra bok. Läs den. Bums. Deras två tidigare böcker är oxå väldigt bra. Så läs alla tre! Hoppas de kommer en fjärde! Nu är det väl dax att fortsätta med städandet. 

Harebrahej.

1 kommentar:

  1. Nu testar jag igen för att se om det går att kommentera :) Kramar Juwlija

    SvaraRadera