fredag 23 mars 2012

Är det natter?

Ne, inte riktigt än, men snart ska jag göra natt för min del. Idag var det en kämpig dag på jobbet, som vanligt under löning! Snart är de uppstigning för ännu en jobbdag, sen får jag en liten helg, mellan lördag kl tre, till måndagsmorgon kl åtta. Yey.
Hm, om jag visste hur skulle jag kunna lägga in en bild på ngt, som mitt fina täcke. Men jag fattar inte riktigt hur, eller så kanske de inte funkar med min platta?!
Helgen kommer bestå av, förutom jobb, två födelsedagsfiranden. Kalasigt värre! Jag hoppas på lika fint väder i helgen som de har varit i veckan! Så kan man gå på en härlig promenad. Vi ska ut till mamma och pappa, å Sara brukar ju gilla att gå en sväng. Fast hon brukar jama som bara den när hon tycker att man har gått för långt från tomten, vilket är typ tre kliv från tomtgränsen. Men varje gång man går så ska hon ändå springa efter, och de är ju bara mysigt! Ne, nu ska jag sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar