söndag 15 juli 2012

Sommar

Hur man märker att det är sommar? Regn, regn och åter regn. Så roligt. Imorgon har jag min första semesterdag, och jag hoppas innerligt att det ska bli tre veckor av bra väder. Sån tur kommer jag ju självklart inte ha. Men man kan ju hoppas. Helgen som var spenderade vi i Strängnäs, med Joakims släkt. Regnet var framme ungefär hela tiden. Vi har haft trevligt ändå. Igår kväll spelade vi ett kortspe som heter Gin Runny eller nått. Vi satt i mer än tre timmar och spelade. Omg. En evighet. Lagom seg efter de. Jag vann iaf. Hade varit hundra ggr värre att sitta där och förlora hela tiden. 

På vägen hem tog vi en sväng förbi Ikea. Vi var som vanligt inte ensamma där. Vi käkade en sen lunch där. Jag tog oxfile med pommes. Helt klart den sämsta oxfilen jag någonsin ätit. 80 spänn kosta den. Helt galet. 

Till ngt soooorgligt... Idag fick jag reda på att LINNEA (!!!!!!!!!!!!!!!!), min kära vän, ska flytta till Skövde, i tre år! Jag orkar inte. Buhu. Lämna mig inte. Jag blir ledsen i ögat bara jag tänker på att säga hej då när du åker. Men eftersom det här är ngt du velat göra länge, så är jag glad för din skull, men ledsen för min egen. 

Nu öppnade sig himlen även här.. kul. Bajsdag.

4 kommentarer:

  1. vi får gå på bio och käka nån kväll efter semestern när vädret är dåligt :) det är mysigt!

    SvaraRadera