lördag 28 juli 2012

Dumpa honom

Hej hopp. Sitter och tittar på filmen Dumpa honom, eller He is not that in to you, som den heter på engelska. Blir alltid lite konstiga översättningar tycker jag. Kom hem från middag med Sandra för inte så längesen. Däremot var det längesen vi sågs, typ fyra månader. Inte bra. Hehe. Joakim är på Grinda ikväll, så jag är solokvist tills imorgon. Tidigare idag var jag ute i Haninge och hälsade på mamma, pappa och kissen. Solen sken och det var asvarmt. Så varmt att jag somnade på soffan. Synd att det inte var ute, så man kunde få lite färg. Men eftersom det inte fläktade för fem öre så blev det för varmt att vara ute, om man inte valde skuggan förstås.

Jag har iaf fått lite färg den här vecka. Vi har varit i Härnösand. Legat på stranden och ätit massa god mat. Har ätit hur mycket som helst.. Men jag har även gått jättemycket! Två dagar gick vi närmare en  mil, den tredje typ 7 km. Mycket bra, mycket bra. Tror tyvärr inte att jag gick plus-minus-noll där. Alldeles för mycket mat som sagt..

Hmhm, undra vad man ska göra imorgon då. Kanske ta på mig promenadskorna och gå en runda. Jag har ifs upptäckt att mina skor inte riktigt satt så bra som jag trodde. Jag har typ fått nageltrång eller nått. Min ena nagel är iaf på väg av. Eller nä.. det är nog inte nageltrång. Googlade precis och jag kände inte riktigt igen mig där. Men ngt är de iaf. Blir nog nagelfri till hösten iaf..

Nu har jag en vecka kvar av semestern, jag hoppas den inte blir helt värdelös och händelselös...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar