lördag 1 september 2012

Hej från värmen

Ligger i sängen i ett lite för varmt rum i Grekland. Känns bra att vi kom fram till slut, då resan hit känslig lite konstig. De började redan på väg till Arlanda, extremt mycke bilar, enkelriktade gator osv. Kö på motorvägen, sent framme. Ska checka in bagaget, lång kö, trasigt band när vi till slut kommer fram. Slänga i sig lunch från McDonalds på gående fot eftersom vi inte hann sitta och äta. Köer genom säkerthetskontrollerna. Final call. Uppropade namn i högtalarna. Springa genom hela jäkla flygplatsen. Sist in på flyget, dock inte försenade... Mellanlandning men tyvärr ingen avstigning. Konstig flymat. Kommer fram. Mammas bagage inte med på planet. Hahahaha. Wtf.

Är iaf väldigt glad att ha min väska här.

Förstår inte riktig vad som hände på flygplatsen. Vi hade tänkt äta, växla pengar och köpa tidningar innan det var dags att gå på. Växla hann vi, trots lång kö, men maten fick vi slänga i oss, och hälften i mpapperskorgen. Några tidningar blev de då inte. Irriterande nog stod jag på Seven bara två timmar innan för att köpa frimärken till Mimmi.. Kunde ju köpa alla då, men nej, skulle köpa på Arlanda, dålig ide. Nästa gång jag reser ska jag vara sp förberedd att de finns inte... Sprang som bara den till gaten, flög fram. Helt död när jag kom fram, för att inte tala om svettig!!!

Men allt var ju helt klart alla jäkla köers fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar